• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Довідка про стан організаційної роботи зі зверненнями громадян у Держлісагентстві за 2017 рік

Довідка про стан організаційної роботи зі зверненнями громадян у Держлісагентстві за 2017 рік

01.02.2018

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 30.04.2013 № 7960/882/1-8 та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Державне агентство лісових ресурсів України інформує.

Державним агентством лісових ресурсів України за 2017 рік проведена значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У своїй роботі працівники відділу керуються Положенням про сектор контролю та звернень громадян, затвердженим Головою Держлісагентства від 21.04.2017 року і наказом Міністра аграрної політики та продовольства України від 27.01.2014 № 271/25048 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві лісових ресурсів України та його територіальних органах»

У звітному періоді організацію роботи зі зверненнями громадян у Держлісагентстві забезпечував сектор контролю та звернень громадян, який тримає на постійному контролі хід розгляду питань, порушених у зверненнях громадян.

Відповідно до чинного законодавства України у Держлісагентстві створені сприятливі умови для реалізації громадянами їхнього конституційного права на звернення, зокрема, шляхом проведення особистого прийому громадян. Прийом громадян керівництвом Держлісагентства здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Держлісагентства, згідно із затвердженим графіком (наказ Держлісагентства від 14.11.2017 № 565 «Про внесення змін до  графіку особистого прийому громадян керівництвом Державного агентства лісових ресурсів України»). Інформація про Порядок особистого прийому громадян розміщена на офіційному веб-сайті Держлісагентства та доведена до підпорядкованих установ та організацій.

Під особистий контроль керівництва взято розгляд звернень ветеранів Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, інвалідів, непрацездатних осіб, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших осіб, що потребують соціального захисту держави. Основні питання, які порушують громадяни у зверненнях, стосуються виділення земельних ділянок, відпуск паливної норми та різні консультації з питань ведення лісового та мисливського господарства, зловживання службовим становищем.

На початку прийому робиться запис у журналі особистого прийому громадян їз зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання заявника, а також записується суть питання, з яким той звертався.

Інформація про прийняття під час особистого прийому рішення вноситься до журналу особистого прийому громадян та в разі необхідності доводиться до відома виконавця (виконавців).

Якщо вирішити порушене питання в даному зверненні громадянина безпосередньо під час особистого прийому не можливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, на його бажання, надається усна та/або письмова відповідь відповідними структурними підрозділами Держлісагентства.

На особистому прийому протягом 2017 року керівництвом Держлісагентства розглянуто 200 звернень громадян, що на 11, або 5.2% менше  ніж за звітній період 2016 року (2016 р. – 211).

Всі порушені питання на особистих прийомах вирішено позитивно.

До Держлісагентства протягом 2017 року надійшло - 617 звернень громадян:

поштою 226, або 36.7% (за 2016 р. – 262, або 24.2%),

через органи влади 138, або 22.4% (за 2016 р. -121, або 11.7%),  з них від Кабінету Міністрів України 9, або 1.5% (за 2016 р. – 59, або 5.44%),

через засоби масової інформації 241, або 39% (за 2016 р. – 358, або 33.02%)

від інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ організацій та підприємств – 12, або 2% (за 2016 р. – 36, або 3.32%).

Загальна кількість звернень громадян, що надійшла на адресу Держлісагентства за звітний період зменшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 256 звернень, або 29.3%  ( 2016 р. – 873).

За звітний період надійшло 10 повторних звернень, або 1.6% від загальної кількості звернень громадян (2016 р.-53, або 6%).

Також було прийнято 63 колективних звернень, або 10.2 % від загальної кількості звернень громадян (2016 р –93, або 10.6%).

По характеру питань звернення громадян розподіляються:

 

Характер питань

Кількість

%

Житлова політика

1

0.2

Праця та заробітна плата

27

4.4

Соціальний захист

32

5.2

Аграрна політика і земельні відносини

63

10.2

Екологія і природні ресурси

167

27

Інше

326

53

 

З питань зазначених у листах заявників, їм було надано відповідні роз’яснення, якщо порушені питання знаходилися поза межами компетенції Держлісагентства, звернення направлялися за належністю до інших органів влади, до повноважень яких відноситься розгляд відповідних питань.

Держлісагентство постійно працює над удосконаленням форм та методів роботи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», підвищення об’єктивності, всебічності та вчасності розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства.

Усі звернення громадян, які надійшли до Держлісагентства розглянуті у встановлені законодавством терміни та відповідно до Закону України
«Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux