Які проблеми можуть виникати під час експорту деревини, як їх попередити та розв’язати певні технічні питання – про це говорили на спільній робочій зустрічі представників Держлісагентства і ДП «ЛІАЦ» з командою Держмитслужби.
«Оперативний обмін інформацією, зокрема отримання від Держмитслужби даних щодо митного оформлення за виданими сертифікатами, є важливим для швидкого реагування на проблеми під час експорту деревини. Це дозволяє значно скоротити терміни опрацювання заяв експортерів щодо припинення дії сертифіката. Наразі такий обмін відбувається щотижнево, але ми запропонували Держмитслужбі розглянути можливість передавати дані щодобово», – зазначив генеральний директор ДП «ЛІАЦ» Гамлет Погосян.
Він додав, що такі зміни допоможуть забезпечити своєчасну техпідтримку та стабільну роботу е-сертифікату походження лісоматеріалів, що є частиною системи Електронного обліку деревини. А також сприятимуть ефективній роботі електронного кабінету на платформі «ЕкоСистема».
Фахівці Держлісагентства, ДП «ЛІАЦ» та Держмитслужби розглянули конкретні кейси технічних проблем та визначили можливі шляхи їхнього розв’язання. Зокрема Держмитслужба пропонує до сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів вносити точну інформацію про геометричні розміри та кількість пиломатеріалів, що експортуються.
«Фахівці з обох сторін опрацьовують усі пропозиції з інформаційної взаємодії між Держмитслужбою та Держлісагентством. Важливо, що ми маємо спільне бачення розв’язання технічних проблем і налагоджену співпрацю між нашими структурами», – підсумував Гамлет Погосян.