З метою реалізації конституційного права громадян на звернення Держлісагентством постійно забезпечується кваліфікований та своєчасний розгляд звернень, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
В умовах воєнного стану вдалося налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли, як у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки. Окрім того, від початку воєнних дій в Україні консультації надавалися і за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Аналіз роботи зі зверненнями громадян свідчить про збільшення їх кількості у 2023 році, у порівнянні з 2022 роком. Так, протягом року до Держлісагентства надійшло 554 індивідуальних та колективних звернення громадян, що на 230 запитів більше, ніж у минулому році.
Із загальної кількості звернень у 2023 році надійшло :
329 - через засоби електронного звʼязку;
139 - за допомогою засобів телефонного зв’язку на «гарячу лінію»;
86 - письмові звернення
Усі звернення громадян, що надходили до Держлісагентства стосувалися питань різної тематики. Найбільше звернень - з питань екології і природних ресурсів. Побільшало звернень громадян у частині законності проведення рубки дерев, загальна їх кількість становить 106. Актуальними також залишаються звернення з питань отримання паливної деревини – 53.
Протягом звітного періоду за результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 68; надано роз’яснення – 431; переадресовано за належністю до інших органів, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 32.
Найактивнішими у 2023 році були мешканці Київщини, Львівщини, Івано-Франківщини та Закарпаття.
Порядок подання звернення до Держлісагентсва та контакти за посиланням: https://forest.gov.ua/agentstvo/komunikaciyi-z-gromadskistyu/zvernennya-gromadyan-ta-zapiti-na-informaciyu-u-chomu-riznicya
Додаткові контакти для звернень:
📞0-800-604-473 «Гаряча лінія» Держлісагентства України
📞044-234-10-52 телефон для звернень з питань запобігання та виявлення корупції